MODERN COMMUNICEREN

via VoIP telefonie of internetbellen

Bedrijven die op een moderne manier willen communiceren met klanten doen dat door middel van IP. Waarom? Omdat VoIP telefonie bijvoorbeeld betekent dat er informatie uit het CRM beschikbaar is op het moment dat de klant contact opneemt. Natuurlijk kunnen telefoongesprekken ook als data in het CRM systeem worden opgeslagen. VoIP is ervoor gemaakt om al het klantcontact zoals een telefoongesprek, voicemail, e-mail of video vergadering met elkaar te verenigen. Unified Communications wordt het ook wel genoemd. De klant zal blij zijn als je altijd weet wat er speelt en afgesproken is.

Internet is
goedkoper dan telefonie

VoIP telefonie of internetbellen kent nog een ander voordeel. Internet is goedkoper dan traditionele telefonie. KPN stopt per 1 september 2019 met ISDN, zodat je fors kunt gaan besparen.

Van welke plek je belt maakt ook niet meer uit. VoIP betekent dat je overal ter wereld vanaf elke locatie kunt bellen en gebeld kunt worden. Het is immers IP, spraak via een Internet Protocol.

Alles weten over veilig plezierig samenwerken en modern communiceren?

Blijf geïnspireerd door je hier in de schrijven voor onze blogartikelen!

Unified Communications, goedkoper klantcontact, plaats onafhankelijk

1
Goedendag,
Kan ik u ergens mee helpen?
Powered by