2 nieuwe diensten van The VoIP company, net even anders…

2 nieuwe diensten van The VoIP company, net even anders…

Dit bericht gaat over gemak, eenvoud en zekerheid. Vanaf nu bieden wij zowel service als monitoring op maat aan onze klanten aan. Toch zijn er onderlinge verschillen. Waarom dat zo is wordt duidelijk door het stellen van twee vragen. De eerste vraag gaat over de dienst ‘Service op Maat’.

Vraag 1: Weet u op welk moment beroep gedaan moet worden op onze servicedesk?

Omdat het antwoord nee is, leek het ons niet correct om een serviceabonnement als maandbedrag aan te bieden. Er is immers geen constante factor van deze serviceverlening te benoemen. Daarom hebben we gekozen voor het model van de ouderwetse ‘strippenkaart’, waarbij je vooraf een vergoeding inkoopt. In dit geval vertegenwoordigt de waarde van één serviceticket 12 minuten tijd van onze servicedesk medewerker. Natuurlijk geldt er een staffelkorting als er meer servicetickets worden ingekocht.

Het plezierige van dit systeem? Dat is dat zowel onze klanten als wijzelf te maken hebben met veel minder losse facturen en mogelijke miscommunicatie hierdoor kan worden voorkomen.

Onze tweede vraag gaat over ‘Monitoring op maat:

Vraag 2: Kies je voor een passieve of proactieve aanpak als het om de status van de netwerkverbinding gaat?

Ongetwijfeld ben je het met ons eens dat bedrijven zonder verbinding compleet stilvallen. Met de huidige situatie rondom het coronavirus is het online werken voor veel bedrijven de belangrijkste bedrijfsader om de continuïteit te garanderen. Daarom is ‘Monitoring op maat’ wel in een maandelijkse abonnementsvorm gegoten. Met als belangrijkste reden dat we in dit geval 24/7 voor onze klanten actief zijn om de verbindingen te monitoren, zodat zij gemak, eenvoud en zekerheid ervaren.

Het resultaat van deze dienst? Door proactief te monitoren zien wij een mogelijke storing op ons dashboard nog voordat de klant het zelf ervaart. Daarnaast levert monitoring belangrijke informatie op waarmee we periodiek advies kunnen geven over het gebruik en de benodigde capaciteit van netwerkverbindingen. We meten en weten het immers.

Het zijn diensten ‘Op maat’…

Neem contact met ons op om samen te onderzoeken welke service- en/of monitoringdienst het beste bij jou past. Onze accountmanager legt je graag een en ander persoonlijk uit.

Normaal gesproken samen met een kop koffie of thee erbij, maar nu kiezen we tijdelijk vooral voor online.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *